Facebook
Twitter
Youtube
App Móvil

Visita a la Cuevona de Ardines

La Cuevona d’Ardines ye una cúpula xeolóxica escomanada que forma parte del sistema de galeríes de La Moría d’Ardines. Destaca la so sala principal, onde’l techu algama los 40 metros d’altor, güei afuracáu por un torcu natural que dexa’l pasu de la lluz diurno.

Alviértese que p´aportar a La Cuevona ye menester xubir 300 escalones.

 

Información importante pa la visita a La Cuevona d’Ardines

  • Les visites a la Cuevona, con una duración media de 45 minutos, van facese los mesmos díes d´apertura del Centru d´Arte Rupestre.
  • Pa visitar La Cuevona pue retirase la invitación online pa la visita de les 11:45 (de miércoles a domingo) y 16:15 hores (sábados, domingos y festivos de febreru, payares y avientu; de miércoles a domingu de marzu a ochobre). Los demás pases disponibles axudíquense namás na taquilla del Centru d’Arte Rupestre por orde rigorosu de solicitú y hasta completar les places disponibles.
  • La visita de La Cuevona d’Ardines de les 11:45 hores nun ye compatible cola visita a El Pozu’l Ramu de les 11:00. La visita de La Cuevona d’Ardines de les 16:15 hores nun ye compatible cola visita a El Pozu’l Ramu de les 15:30.
  • Les visites tán llimitaes a un númberu de 6 participantes por pase.
  • Na visita guiada a La Cuevona d’Ardines nun se puen sacar semeyes nin facer filmaciones.
  • Imprescindible acceder con mázcara, que tien que trayer el veceru.
  • Aconséyase nun dir a la visita con oxetos, mochiles o paragües porque nun hai taquilles.
  • Na entrada d'accesu va haber hidroxel desinfestante.
  • L'accesu al edificiu pel que s'entra a la cueva d'El Pozu'l Ramu y a La Cuevona d'Ardines va facese 5 minutos primero de cada pase

 

Visites individuales a La Cuevona d’Ardines

Pa visitar La Cuevona pue retirase la invitación online namás en dos horarios: 11:45 (de miércoles a domingo) y 16:15 hores (sábados, domingos y festivos de febreru, payares y avientu; de miércoles a domingu de marzu a ochobre). 

Comprar entradas

Los demás pases disponibles nel día van ufiertase na recepción del Centru d’Arte Rupestre. Estos pases axudíquense por orde de llegada rigorosu de magar abre’l Centru hasta completar les places disponibles pa esi día.

 

Visites en grupu a la Cuevona d’Ardines

La compra d´entraes de grupos de más de 20 persones tien que se facer al traviés del teléfonu d´información y reserves 902 306 600 / 985 185 860 o nel corréu electrónicu reservas@turismoycultura.asturias.es.